tisdag 5 april 2011

Vilken konstig dag!

Att den här dagen kommer att gå till historien och stanna länge i mitt minne tvivlar jag inte en sekund på! Vilken röra på jobbet!!! Men den kommer inte att vara länge. Redan i morgon utökas personalen med 1 person och på torsdag, med en till! Det är så spännande! Jag, som för inte alltför länge sen satt och själv blev jobbintervjuad, har idag suttit med och intervjuat! En ny och konstig upplevelse! ;)

I kväll är det Stickcafé online på Facebook. Jag kommer inte att vara med så aktivt idag. Jag känner en viss utmattning och kommer att ta det riktigt lugnt och sitta o slappa framför TV:n i stället, tror jag. Och blogga lite också!

Våren har kommit på allvar nu. Snön smälter och drivorna blir mindre för varje gång man tittar ut genom fönstret nästan! Jag älskar våren! Jag som är född på våren! Majblomma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar